7 روز ضمانت بازگشت

شرایط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های یکتا فرش بوده است و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی یکتا فرش دارای ضمانت نامه کارخانه می باشند.

اگر کالای خریداری شده دارای اشکالات فنی باشد باید تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به یکتا فرش اطلاع دهید.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کاور و باندرول اصلی خود به یکتا فرش بازگردانده شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، یا هر مورد دیگری روی کاور و باندرول اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

این سرویس هرگونه اشکال فنی و ظاهری که براثر استفاده نادرست پس از تحویل کالا به وجود آید شامل نمی شود. برخی از استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب روی دیوار، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه های کارخانه تولید کننده (قید شده در بخش مقالات/ نکاتی پیرامون نگه داری فرش ماشینی ) را شامل می‌شود.

وجود مغایرت در مشخصات کالا و آسیب دیدگی

وجود مغایرت کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت، باید طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا به یکتا فرش از طریق تلفن و یا ایمیل اطلاع داده شود.

اگر مغایرت بدون بازکردن بسته بندی و کاور و باندرول اصلی قابل مشاهده باشد مثلا رنگ و یا مشخصات درج شده روی لیبل، باید کالا در شرایط اولیه بدون باز کردن آن به یکتا فرش بازگردانده شود.

تنها ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است نه عکس محصول.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کاور و باندرول اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کاور و باندرول اصلی خود به یکتا فرش بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کاور یا باندرول اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری و یا آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل را می بایست طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا به یکتا فرش از طریق تلفن و یا ایمیل اطلاع داده شود.

نحوه ارسال

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی یکتا فرش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با یکتا فرش جداً، خودداری کنید.

مشکل کالا به صورت مکتوب ارسال و نوشته شود.

هزینه ارسال (بازگشت) به کارخانه در موارد وجود ایراد فنی، مغایرت فنی و ظاهری پس از تایید کارشناسان یکتا فرش به عهده یکتا فرش می باشد.

توجه:
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک هفته بصورت امانت نزد یکتا فرش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت یکتا فرش در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

هرگونه درخواستی از طرف مشتری تنها پس از تایید و اعلام نظر کارشناسان یکتا فرش قابل پیگیری خواهد بود.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

پیام خود را در صفحه “تماس با ما” ارسال کنید.

مشاوره و خرید فرش